melgh

Som ett obehagligt allvar drar sig hösten in i stan

Hösten är här. Och jag älskar det. Jag älskar hösten. Det är utan tvekan min favorit årstid. Hösten är helt kravlös. Och den får mig inte att längta bort. Jag vill bara krypa in, vänta på mörkret och tända ljus. Och luften, kan man annat än att älska när solen lyser och luften är lite kylig. Sådär så en tjocktröja är lagom. Luften går att andas. Den är ren. Hösten är också bästa årstiden att skriva och jag får lust att skriva alla ord jag bär på. Skriva för allt jag är värd. Och promenaderna. Jag skulle kunna gå till fötterna trillade av mig. Skogen luktar skog och asfalten luktar friskt regn. Jag är förälskad i hösten och jag tror det är ömsesidigt.
 
"Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby you're the best"
 
/Summertime sadness - Lana Del Rey
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emma
skriven :

Du anar inte hur glad jag blir av att läsa det, jag är inte ensam!! :) Alla klagar bara på mörkret och kylan men jag välkomnar den verkligen!